mammakicki.blogg.se

Svar på röntgen

Publicerad 2014-09-18 17:45:40 i Allmänt,

 
 
Idag ringde Ellies läkare och berättade att hon fått svar på röntgen. Blev iskall och stel i hela kroppen.. Inställd på de värsta lyssnade jag vidare...
"...det är inte vad vi trodde (här fick jag panik!), det är ett djupt liggande smultronmärke" 
I samma stund som hon avslutade den meningen och började berätta om vad hon såg på bilderna så lättade världens största sten från mitt hjärta. 
 
Vi ska tillbaka om ungefär en månad och kolla så att det inte vuxit mer och även kolla upp bulan hon fått på ryggen (hon trodde att även den bulan/knölen var ett smultronmärke). Om bulan i pannan vuxit mer eller ser annorlunda ut ska vi ta ett vävnadsprov och kolla att det verkligen är ett smultronmärke och att det har slutat växa. 
 
Nu känns allt så otroligt mycket lättare och nu ska vi planera frökens ett-års kalas!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-18 19:36:26

Det var skönt att höra 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela