mammakicki.blogg.se

Stor kopp kaffe

Publicerad 2014-09-02 10:17:10 i Allmänt, Ellie, Milian, Q63,

 
 
Tidig morgon efter en natt med minimalt av sömn, konstant orolig och funderade. Så nu njuter jag av en stor kopp kaffe och en bit mörk choklad. Stor är lämnad på förskolan och mini sover middag. Dagen till ära valde Milian att lillasyster skulle ha tofs och jag lyckades, helt omedvetet, totalmatcha mig och Ellie ;)
 
 
Igår på eftermiddagen ringde pappa och Malin och frågade om det var okej om dem hämtade Milian på förskolan, så igår blev det en slapp och mysig eftermiddag och jag hann säga Hej då till båda innan dem flyger iväg på deras Afrika-resa.. 
 
Pratade med dem på Q63 idag (avdelningen som vi ska kontakta angående narkosen och röntgen, samt avdelningen Ellie blir inlagd hos på torsdag) om hennes förkylning. Det verkar vara okej trots denna sega förkylning. Vi skulle höra av oss om hon blev sämre och ssk skulle ringa tillbaka om magnetröntgen eller narkos tyckte annorlunda. Så nu håller vi tummarna på att hon bara blir bättre och att alla tycker att hon är frisk nog!

Kommentarer

Postat av: jennifer, mamma till två små töser

Publicerad 2014-09-02 12:03:47

Åh förstår att du är orolig över lilla minis bula. Läskigt när man inte vet hur saker ska gå till och vad det ens är. Men jag hoppas, ber och håller alla tummar att det ska gå finemang!

Ps. Läskigt med afrika resa nu!! Hoppas dom håller sig friska!

Svar: Tack finaste du! ♡
Jo jag vet, är lite nervös för dem också. Men de kommer nog gå bra :)
Kicki Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela