mammakicki.blogg.se

Mysdag

Publicerad 2014-09-23 20:01:12 i Allmänt,

Idag lämnade jag inte Milian på förskolan utan Raf. Rafael, den röda turtlen. Milian fick Raf-vantar igår, har väntat på den leveransen sen augusti och nu var det äntligen vår tur. Så helkittad kille med Turtles på tjocktjöjan, vantarna och mössan. Idag märkte vi att hans right-left-byxor äntligen passade! 
Jag och Ellie har kört en heldag med mys, vi inväntade matleverans, vi handlar näst intill alltid på mathem.se och jag har aldrig blivit missnöjd! Idag fick lilla solstrålen hjälpa till med upppackning sedan totaldäckade hon när jag klädde på henne inför hämtning av Milian.
 
Imorgon fyller lilla prinsessan 1 år, tänk va tiden gått fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela