mammakicki.blogg.se

Lättnad

Publicerad 2014-09-22 13:37:31 i Allmänt,

Har känt sån otrolig lättnad efter röntgensvaret, samma dag fick vi även veta att Ellie fått plats på samma förskola som Milian och även på den avdelningen som vi helst ville. Tror på riktigt att jag blev ett kilo lättare av allt som löste sig på samma dag!
 
Helgen har haft fokus på att umgås, med familjen! Underbart! Vi i vår lilla familj har fått massor av tid för varandra och sedan har vi även träffat farmor, farbror,  faster, kusiner,  mormor och moster.  Älskar att ha så nära till alla som betyder så mycket!
 
Idag har jag och Ellie i vanlig ordning varit på öppna förskolan, hennes bästa! Jag har även passat på att baka mellanmålsmuffins,  dock då sover hon fortfarande så jag återkommer med frökens betyg senare. 
 
Barnen fick nya pyjamasar av mormor i helgen och Milian "sov så bra att jag nästan inte vaknade" i sin ♡
 
Det är ju verkligen något alldeles extra underbart med ungar i pyjamas ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela