mammakicki.blogg.se

"Dumma mamma!"

Publicerad 2014-09-15 20:40:00 i Allmänt,

Idag var jag "dumma mamma" när vi gick hem från förskolan.. Det är inte lätt att vara tre år när man har en "dum mamma" för att man inte kan sitta på gatan och vänta på att pappa kommer hem, om över en timme (!) Och sen måste man dess utom stå ut med att man inte får springa över bilvägen utan att se sig för först, inte heller får man hoppa i soffan eller gå själv till affären och köpa plommon..
 
 
Sen har han dessutom en lillasyster som kommer åt överallt nu när hon börjat gå längst möbler och slaktar ens tidningar och legobyggen..
 
 
Hoppas på att få lite mer tid över till att skriva lite mer imorgon ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela