mammakicki.blogg.se

Fullt upp

Publicerad 2014-09-26 11:13:15 i Allmänt,

Inte hinner jag skriva här inte, hinner inte något allt tycker jag.. Dagarna är barnen fantastiskt duktiga på att fylla med bus och hyss, och när egentiden infinner sig så ska leksaker plockas, huset ska städas, maten ska handlas och tvätten ska tvättas.. Sen har jag fått turen att få en dotter som inte behagar att sova om nätterna, inatt skulle vi leka mellan 1-2 och mellan 3-4 för att tillslut få sova med mamma på soffan och vakna av en solstråle till storebror kvart över 5!
 
Idag var vi på bvc innan lämning på förskolan. 1-års koll på Ellie och 3,5-års koll på Milian, vi hat gått på tillväxtkontroller med honom sedan han var 1,5, men idag var sista! Båda kurvorna pekade rakt upp istället för att ligga platt! Äntligen! 
Ellie ligger lite över normal på längd och lite undre normal på vikt, bra återhämtat av lilla fröken Bråttom! Sprutor var det även dags för idag, första pep hon till men blev glad igen och andra kom det några tårar som fort försvann igen!
 
Nu har vi hunnit få i Ellie lite lunch och jag bakat lite inför kalaset imorgon, nu doftar huset äppelpaj! Äppelpaj som är glutenfri och diabetes anpassad. Alla måste ju få vara med och fika imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela