mammakicki.blogg.se

tokiga ungar ♡

Publicerad 2014-11-05 11:47:01 i Allmänt,

Så mysigt att se hur stor min lilla stora prins har blivit, eller superhjälte. Han är den bästa superhjälten, de har han själv bestämt! 
 
Tokfian har i sitt nya rum fått en ny säng, stor-tjej-säng,  och det fungerar jättebra! Somnar själv och har inte ramlat ur än.. Hon ser dock ut som en liten docka i en jättesäng! 
 
Milian har en Milian-timme mellan Ellie somnat och han ska sova, den timmen verkar betyda mycket för honom, en hel timme där han har mamma och pappa för sig själv,  precis så som det brukade vara förut. Mys, god,  bus och skratt ♡
 
Har testat ebay, köpte 12 hårband till Ellie för 16 kr, dem skickades hem till lådan från Kina på 2 veckor, utan fraktkostnad eller tull, 16 kr!! För 12 hårband! De här kan man lätt fastna i! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kicki heter jag, är 27 år gammal. Jag bor i Tullinge tillsammans med min sambo Simon och våra två mirakel, Milian 3år och Ellie snart 1 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela